sreda, 9. november 2016

PRINCESKIN DNEVNIK

Originalen naslov: The princess diaries
Avtor: Meg Cabot
Prevod: Princeskin dnevnik
Zbirka: Princeskin dnevnik (The princess diaries) - 1.del
Založba: Učila international 2006 (236 strani, mehka vezava)
Prevedla: Adriana Mezeg
Ocena: 4 ★★★★
Kategorija: mladinski roman (young adult)
Glavni liki: Mia Thermopolis, Lilly Moscovitz, Helen Termopolis, Frank, Michael Moscovitz, Grandmere, Tina Hakim Baba
Kraj dogajanja: New York

Nagrada:
-Evergreen Teen Book Award (2003)

GOODREADS



OPIS

Mia Thermopolis je prepričana, da je ne more doleteti nič hujšega kot to, da je visoka junakinja s ploskimi prsmi, povrhu vsega pa še prava nula v matematiki.
A čaka jo kar nekaj presenečenj. Najprej ji mami oznani, da hodi z njenim profesorjem matematike. Potem ji očka razkrije, da je prestolonaslednik Genovije - in tako se Mia v trenutku spremeni v najbolj nenavadno princeso vseh časov!


MNENJE IN VTISI

Knjigo sem kupila na razprodaji. Videla sem, da jo najstnice v osnovni šoli zelo rade berejo. Verjetno bi jo tudi jaz morala prebrat ene 15 let nazaj🙂 Ko sem jo prebrala, sem jo podarila dvanajstletni punčki. Bila je zelo vesela in naslednjič, ko sva se videli, mi je povedala celotno obnovo. Res ji je bila všeč in vesela sem, da sem ji jo podarila.
Ni mi bilo žal, da sem jo prebrala. Knjiga me je zelo nasmejala.🙂 Je lahko napisana in lahko berljiva.



Glavni lik je Mia, najstnica, ki živi z mamo. Težave ji dela matematika (in seveda to, da fantje ne gledajo za njo...)🙂 Po svoje je malo odštekana in ravno to jo loči od svojih sošolcev in vrstnikov. Obišče jo njen bogati očka in ji pove skrivnost, da je princesa Genovije. Takrat se Miji obrne vse na glavo.
Mijina prijateljica Lilly mi je šla na živce. Miji sploh ni pustila do besede. Vsako njeno mnenje in odločitev je kritizirala. Ukazovala ji je, ko pa je Mio potrebovala, jo je vedno prosila za pomoč. Sošolci so Mio zbadali in se niso družili z njo. Ko pa so v časopisu prebrali, da je princesa, so se delali, da so njeni najboljši prijatelji. Mia je tudi zelo naivna, ker jim je verjela.
Mia ima tudi svojega hišnega ljubljenčka mačka.



Knjigo za branje priporočam mladim najstnikom. Je zelo berljiva. Jaz sem jo prebrala v enem dnevu. Napisana je kot dnevnik, ki ga piše Mia. Mia ni priljubljena dijakinja. Matematika ji dela težave. Tukaj se lahko kateri najstnik najde v podobni situaciji. Vidijo lahko, da tudi, če nisi priljubljen, lahko shajaš in imaš prijatelje. Ko postaneš slaven ali priljubljen, pa te vsi samo izkoriščajo. Pravijo, da so tvoji prijatelji, v resnici pa se družijo s tabo zaradi slave ali priljubljenosti. Najstniki lahko na tak način spoznajo, kdo je njihov pravi prijatelj in kdo ne. Vidijo tudi kako se Mia sprijazni z materinim novim partnerjem, ki je povrhu še Mijin profesor. Zraven pa se še nasmejejo Mijinim prigodam.


AVTOR

MEG CABOT je ameriška pisateljica mladinskih in romantičnih knjig. Rojena je 1. februarja 1967. Je na lestvici najbolj prodajanih knjig New York Times Bestseller.




Ali kdaj preberete mladinsko otroško knjigo? Ali pa kakšno pravljico?
Vaša Knjigoljubka 

Ni komentarjev:

Objavite komentar