torek, 25. april 2017

TEDEN KNJIGE V KNJIGARNI IN KAVARNI GOGA

Pozdravljeni v zadnjem tednu aprila. Kako hitro tečejo dnevi. Že bo tukaj mesec maj. V tednu med 18. in 22. aprilom, je bil teden knjige. Po mestih so potekale razne aktivnosti na temo knjige, literature in književnosti. Bili so pa tudi knjižni sejmi in akcijske cene knjige. Če niste tega izkoristili, vam je res lahko žal. 
V nedeljo 23. aprila pa je bil svetovni dan knjige. Upam, da ste ga knjigoljubci in knjižni molji praznovali kot se spodobi, v družbi knjige😊


V današnji objavi vam bom predstavila moj obisk knjižnega sejma v tednu knjige v Knjigarni in kavarni Goga. Kar sramotno bom priznala, da sem bila v tej knjigarni drugič v svojem življenju. Glede na to, da sem Dolenjka in da je to naša založba, bi jo lahko obiskala večkrat. In v bodoče bom to popravila. Saj sem bila nad njihovo ponudbo in prijaznostjo navdušena.


Za tiste, ki ne veste, naj povem, da Knjigarna in kavarna Goga stoji na Glavnem trgu v Novem mestu. Pri njih lahko spijete kavico in kupite knjige. Takoj pri vhodu stoji Knjigobežnica. Trenutno je čisto polna in lahko pograbite kakšno knjigo in prinesete novo. Zaposlena v knjigarni je povedala, da ona skrbi za knjigobežnico in da je zelo slabo obiskana. Dejmo dolenjski bralci to popravit. Če imate doma kakšno knjigo za menjavo, jo lahko prinesete v knjigobežnico in jo zamenjate za drugo. Sama sem pokukala notri in videla zanimive naslove. Tako, da vam ne bo žal, če greste pogledat. Med poletnim časom pa je knjigobežnica zunaj na drevesu.


Ker je bil tisti dan deževen, je bil knjižni sejem samo v knjigarni. Ostale dni pa so imeli tudi stojnice na prostem. Ko sem vstopila v knjigarno sem se počutila prav posebno. Že tisto vzdušje v zraku me je naredilo nekako domače. Gospa, ki je zaposlena notri se je pogovarjala zelo prijazno in dovolila, da sem prebrskala vse police, prijela vsako knjigo, ki me je zanimala. Pogovarjali sva se o prebranih knjigah. Priporočila mi je nekaj knjig. Do sedaj sem imela neprijetne izkušnje iz drugih knjigarn, kjer so prodajalke dobesedno hodile za mano in me sumljivo gledale in trznile vsakokrat, ko sem prijela kakšno knjigo. Tukaj tega ni. Tukaj je domače prijateljsko vzdušje. Prodajalka v Gogi se je z mano pogovarjala, kot da sva prijateljici že dalj časa. Veliko raje grem v tako knjigarno, kot katerokoli drugo. 


Ko sem po končanem brskanju končno imela kupček knjig na blagajni, mi je prodajalka odstranila vse nalepke s ceno (to se mi ni še nikoli zgodilo) in res sem bila vesela, ker pri odstranjevanju nalepk lahko poškoduješ knjige. Dala mi je vrečko z napisom Goga in povrhu sem dobila še revijo Rast. V reviji so pesmi, kratke zgodbe in zgodovinski zapisi. Zanimiva revija. Knjige so bile po res zelo ugodnih cenah in zelo težko sem se odločila katero izbrati. Prijateljice, ki so bile z mano so me morale zvleči iz Goge. In celo pot sem navdušeno čebljala o Gogi in knjigah. 😊


Domača knjigarna Goga me je res izjemno presenetila. Z njihovo prijaznostjo in domačnostjo so me očarali. In zagotovo jih bom še kdaj obiskala. Prijateljice, ko gremo naslednjič v Novo mesto na kavo, nič več ne razmišljamo kam gremo. Moj odgovor bo Goga. 😉 In zagotovo bom vedno domov odnesla vsaj eno knjigo. Ojoj, nujno potrebujem nove police.


Na koncu vam moram še zaupat kaj sem si kupila. Našla sem tri biografije Pomaranče niso edini sad (Jeanette Wintersong), Ukradeni čas (Sunny Jacobs) in Fucking Berlin (Sonia Rossi). Z mano sta odšli še erotična romantika S.E.C.R.E.T (L. Marie Adeline) in fantazijski mladinski roman Ladja duhov (Dietlef Reiche). Zadovoljna sem bila z nakupom in obiskom. Ko jih preberem pa vam o njih napišem več. Če pa ste kakšno že prebrali, je vaše mnenje dobrodošlo spodaj v komentarju.

Naj pa še povem, da Goga organizira razna druženja in dogodke. Več si lahko pogledate tukaj (klik)

Objava ni sponzorirana. Je samo moje osebno mnenje.


Ste obiskali knjižni sejem v času tedna knjige? Kakšni so bili vaši vtisi?
Knjižni pozdrav od Knjigoljubke Maje


2 komentarja: